Saturday 25 October 2014

Profil dan latar belakang Encik Irfan Khairi...





                                                 Encik Irfan Khairi




Biodata



Nama : Dr. Noor Irfan Khairi Noor Azmi

Asal : Perak  (dibesarkan di Selangor)

Isteri : Shazrina Yusof

Umur : 37 tahun

Pendidikan : Ijazah sarjana muda Multimedia Design dari Staffordshire University, United Kingdom





Beliau merupakan pakar perniagaan internet, jutawan siber, seorang 'speaker', penulis buku, dan personaliti televisyen dan radio. Beliau juga giat menganjurkan seminar dan sinonim dengan seminar Rahsia Perniagaan Internet, Bengkel Jutawan Internet, dan banyak lagi. Antara buku popular yang ditulis ialah buku Rahsia Jutawan-Jutawan Internet Terbongkar yang turut diterjemah ke dalam bahasa Inggeris iaitu Secrets of Internet Millionaires Revealed serta siri buku nota jutawan. 


Bergelar jutawan pada usia muda 25 tahun, Irfan Khairi dianggap pencetus fenomena 'jutawan internet' apabila kejayaan beliau diberi pendedahan secara meluas oleh media elektronik dan media cetak. Berpegang kepada prinsip cara berfikir (mindset) adalah kunci dalam membina kekayaan, Irfan khairi turut berkongsi ilmu dan pengalaman menerusi seminar-seminar yang dianjurkan beliau.











1 comment:

  1. Irsfan khairi antara jutawan internet paling do hormati malaysia. Ramai yang nak jadi macam dia termassuk saya. tapi setakat ni saya cuma mampu kerja online slow tambah pendapatan je. ehhe


    [Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

    ReplyDelete